wtorek, 15 kwietnia 2014

Nominuję i zapraszam

Jakiś czas temu otrzymałam nominację Liebster Award od Goszy, za co raz jeszcze gorąco dziękuję. Dziś i ja chciałabym nominować blogi, które z przyjemnością obserwuję i podglądam. Miałam z tym spory kłopot, bo z jednej strony powinny to być blogi początkujące o mniejszej częstotliwości, z drugiej - ulubione. Nie wiem, czy mój wybór jest zatem tak całkowicie zgodny z zasadami, ale co tam! Raz się żyje!.


Chciałabym nominować następujące blogi:
MANITOWISKO
ARKADIA KOBIET
MY DREAM WHITE HOME
ZACISZE OD KUCHNI
JANECZKOWO
WŁOSKIE SŁOŃCE
Z POTRZEBY WNĘTRZA
SCANDYNAVIAN HOMEE
WĘDROWANIE MONIKI
RODZINNIE
BURZOWY PRZYLĄDEK

A oto lista pytań, jakie chciałabym zadać nominowanym blogom:
1. Jeśli nie czekolada to co....czyli jak się pocieszasz w chwilach smutku?
2. Gdy szukasz inspiracji sięgasz po......
3. Co Cię wzrusza?
4. Gdybyś miała spędzić jeden dzień z dowolną osobą (z teraźniejszości lub przeszłości) kto by to był i dlaczego?
5. Twój ulubiony kolor we wnętrzach to.....
6. Twój ulubiony deseń to..............
7. Gdybyś miała od nowa zaprojektować swoją kuchnię, jak by wyglądała?
8. Jeśli ktoś chciałby Ci ufundować miesięczny kurs dowolnego rękodzieła - na jaki byś poszła?
9. Jakie z domowych obowiązków najmniej Cię nużą?
10. Co najbardziej lubisz gotować?
11. Po czym poznajesz, że miałaś dobry dzień?

Moje drogie - niecierpliwie będę czekać na Wasze odpowiedzi!

5 komentarzy:

  1. Dzięki z nominację. Postaram się odpowiedzieć na pytania po świętach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Z braku czasu odpowiem tu, mogę?
    1. Słucham głośnej muzyki, tak na maksa.
    2. To różnie.
    3. Bieda dzieci... książki, filmy, bajki. Ja to ogólnie straszny płaczek jestem.
    4. Mój przyjaciel, którego już nie ma z nami.Bo świetnie się czułam w jego towarzystwie i mi go brakuje.
    5. Biały.
    6. Nie posiadam takiego.
    7. patrz pkt 5, grecki styl, trochę błękitów.
    8. Szycie.
    9. Hmmmm, ogólnie wszystko robię z obowiązku. Może mycie okien.
    10. Lubię kombinować, mieszać smaki, próbować nowych rzeczy.
    11. Kładę się z uśmiechem na twarzy.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję, to bardzo miłe wyróżnienie. postaram się już niedługo odpowiedzieć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwierzysz, że dopiero dzisiaj się zorientowałam, że mnie nominowałaś ... matko ale wstyd :) Przepraszam Cię najmocniej :)
    1. Jeśli nie czekolada to moja rodzina. Moja córka potrafi mi poprawić najgorszy humor. Wystarczy, że przyjdzie przytuli, zaczynami się bawić razem i ciemne chmury znikają :)
    2. Po blogi wnętrzarskie - jeśli szukam inspiracji do tego by pięknie mieszkać i ciekawie żyć. Kobiety, które prowadzą własne blogi, pokazują swój sposób na życie i bardzo często motywują mnie by coś w sobie i u siebie zmienić :)
    3. Wzrusza mnie nieszczęście innych ludzi, a w szczególności małych dzieci.
    4. Trudne pytanie...ale pewnie chciałabym spędzić go z moim mężem :)
    5. Biały.
    6. Nie mam ulubionego.
    7. Wymieniłabym blat na prawdziwe drewno i kupiłabym lodówkę stylizowaną na retro :)
    8. Chciałabym umieć szyć i to jest moje marzenie od 18stego roku życia kiedy kupiłam sobie maszynę i teraz stoi na strychu zakurzona, bo nie umiem jej obsługiwać.
    9. Gotowanie- bo uwielbiam gotować.
    10. Kiedy kładę się do łóżka zadowolona z tego co udało mi się zrobić :)

    Mam nadzieję, że nie gniewasz się, że odpowiedziałam tam późno :)

    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło
    Ada
    8.

    OdpowiedzUsuń